미디어 커버리지1건1개 미디어
세계
중도 성향

Grote radiotransfer: presentatoren Roodbeen en Kijk in de Vegte naar Radio 10

NOS Nieuws
조회 0
Grote radiotransfer: presentatoren Roodbeen en Kijk in de Vegte naar Radio 10

이 뉴스, 어떠셨어요?

한 번의 탭으로 반응을 남겨요 · 로그인 불필요

Presentatoren Jan-Willem Roodbeen en Jeroen Kijk in de Vegte stappen over van Radio 2 naar Radio 10. Ze worden er de opvolgers van Gordon en Froukje de Both.

BNNVARA bevestigt het vertrek aan de NOS, na berichtgeving van het AD. Roodbeen en Kijk in de Vegte maakten acht jaar lang het ochtendprogramma Jan-Willem Start Op! bij Radio 2. Ze wonnen in 2020 en in 2025 de Gouden RadioRing met het programma.

Het duo heeft op 24 juli hun laatste uitzending op NPO Radio 2, vanaf de Nijmeegse Vierdaagse.

'Ontzettend dankbaar'

Suzanne Kunzeler, directeur content bij BNNVARA, schrijft in een reactie: "Met ruim 2000 afleveringen van Jan-Willem Start Op! en hun betrokkenheid bij talloze bijzondere acties en evenementen hebben Jan-Willem en Jeroen laten zien hoe radio mensen kan verbinden, inspireren en raken."

"We zijn hen ontzettend dankbaar voor hun creativiteit, energie, vakmanschap en de warmte die zij iedere ochtend opnieuw de ether in brachten. Tegelijkertijd gunnen we hen van harte alle mooie avonturen, kansen en successen die nog op hun pad zullen komen."

Gordon

Met Roodbeen en Kijk in de Vegte komt er een nieuw presentatieduo voor de ochtend op Radio 10. Gordon en Froukje de Both zaten daar sinds september achter de microfoon, maar de luistercijfers bleven achter bij de verwachtingen.

Afgelopen vrijdag liet Gordon in een radiointerview weten dat hij veel moeite heeft met het vroege opstaan voor de ochtendshow. ...

전문 보기

관련 뉴스

관련 뉴스 제보는 로그인 후 가능합니다.