세계
중도 성향
Treinverkeer DB in heel Duitsland ligt plat door storing
NOS Nieuws
조회 0

이 뉴스, 어떠셨어요?
한 번의 탭으로 반응을 남겨요 · 로그인 불필요
In heel Duitsland is het treinverkeer van Deutsche Bahn (DB) stilgelegd vanwege een storing in het communicatiesysteem GSM-R. De Duitse spoorwegmaatschappij zegt dat alle treinen naar het station zijn teruggeroepen.
De storing werd om 22.30 uur gemeld door DB. De oorzaak van de problemen is onbekend. Volgens de spoorwegmaatschappij zijn technici bezig om de storing zo snel mogelijk op te lossen.
GSM-R is het systeem waarmee machinist en verkeersleiding kunnen communiceren. Ook wordt infrastructuur zoals wissels ermee in de gaten gehouden en stuurt het de borden met reisinformatie op de perrons aan.
Ook in Nederland wordt GSM-R gebruikt. ...
관련 뉴스
관련 뉴스 제보는 로그인 후 가능합니다.